05 januari 2010

Bitterfittan is getting stronger !!

Ja, jag är inne i en bitterfitta period nu! Nu när allt har lagt sig och jag insett vad det är för en person jag varit med så kan jag inget annat än känna ilska. Jag är så besviken på M att jag kan spy galla över honom och det är nästan så jag skämms för att jag älskat en person som honom. Jag har insett att denna man inte har någon karaktär överhuvudtaget och att orden som kommer ur hans mun totalt saknar mening. Denna erfarenheten kan inget annat än stärka mig efter att ha knäckt mig och denna bitterfittan is getting stronger! För varje dag som går, ett steg i taget och jag vet att med Gud och tro i mitt hjärta tog jag mig ur detta förhållandet för att låta Gud leda mig till något mycket bättre.

"Should've known better when you came around
That you were gonna make me cry
It's breaking my heart to watch you run around
'Cause I know that you're living A LIE
That's okay baby 'cause in time you will find...
What goes around, goes around, goes around Comes all the way back around What goes around, goes around, goes around Comes all the way back around! " / Justin Timberlake

Oh, and one more thing..... ' The grass isn't greener on the other side of the fence' You'll find that out when Karma catches up with you ;)



With Love
XoXo Balkanita

Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar