03 januari 2010

I'M BACK! :)

Jag har inte varit aktiv på ett bra tag nu eftersom jag gått igenom en del stora förändringar i livet. Jag har avslutat min relation med M och återvänt hem till Malmö efter att ha bott i Munchen - Tyskland i 9 månader. Denna erfarenheten tar jag med mig i bagaget och i livet precis som alla andra och nu går jag vidare i livet. Förhoppningsvis har man lärt sig en hel del av detta. Jag ska inte gå in på vad som hänt eller mina känslor omkring det för det känns som att jag inte vill lägga ner 1 min till på det. Jag är en positiv själ och en stor optimist och jag inledde året med ett leende och önskade mig .... frid i själen.

" God never leads you out of something without having somewhere to lead you into. "

With Love
XoXo Balkanita

Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar