03 februari 2010

Let it snow, let it snow, let it snow... NO more!


Uhh...nu är jag jätte trött på denna snön. Visst var det mysigt och roligt ett tag, men nu räcker det. Jag längtar till våren och framför allt sommaren. Sol och värme:)

Härom kvällen träffade jag en man som jag känt väldigt länge, en man som känner mig som ingen annan gör. Denna mannen har nog det största hjärtat och den finaste själen av alla män jag någonsin mött. Vi satt och pratade och pratade i timmar och jag beundrar honom så för den personen han är. Det är väldigt skönt att ha honom i mitt liv igen.

Ibland måste vi gå igenom vissa saker i livet för att uppskatta och värna om det vi har. För att bli bättre människor utsätts vi ständigt för olika situationer, men det är upp till oss själva att välja vilken väg vi ska gå. I slutändan bär ändå alla vägar till Rom. Det som är meningen kommer att ske på ett eller annat sätt i alla fall.

"Living in the moment means letting go of the past and not waiting for the future. It means living your life consciously, aware that each moment you breathe is a gift."

With Love
XoXo Balkanita

Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar