11 februari 2010

A V A T A R

He has done it again!!

Har precis sett geniet James Camerons film AVATAR i 3D på bian. Min första 3D movie och det var en häftig upplevelse :) Vad förvånad jag blev när jag såg att glasögonen var svarta och i plast hahahaha. Jag trodde det var de där grön/röda pappglasögonen man sett när man var liten :)) Gud, vilken underbar film. Vilken teknik och vilket budskap. Den skildrar vår verklighet och vad vi gör med våra skogar och med vår natur. Det lever inte blåa varelser i våra regnskogar men där lever miljontals arter som dör ut pga att vi skövlar den och förstör den, arter som är nödvändiga för vår överlevnad. Självklart har den också en fin lovestory också. " I see you " :)

Om du inte har sett den ännu..... VAD VÄNTAR DU PÅ??!! Gå och se den!!

With Love
XoXo Balkanita

Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar