30 april 2009

Blogg Makeover... Again.

Ja då var det makeover igen här på With Love.
Jag har totalt fastnat för detta med blogdesign och webdesign och ska på allvar ge mig in i leken... detta var ju jätte kul !! Webdesign är inte helt fel att jobba med... bra pengar där att hämta i alla fall här i tyskland där alla har privata företag m.m. Jag har länge velat hitta något som jag vill göra som jag tycker är kul och jag tror jag har hittat det nu men samtidigt gillar jag fotta också så kan man kombinera nått där så hade det inte varit helt fel. Jag fottade ju i skolan rätt mycket och gick ut med MVG i det ämnet så jag vet att jag har öga och kunskap för det samt intresse men just nu till att börja med ska jag kolla upp det här med webdesign. Jobba hemifrån är inte helt fel det heller. Måste skriva in mig i skolan också på tysk-kurs så jag kan komma igång med språket på riktigt. Tänkte kanske åka hem i slutet av juni och träffa mina vänner och min familj innan semestertider börjar. Annars passar jag på att njuta av våren om dagarna och tar det lugnt......

With Love
Balkanita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar