18 april 2009

Stuck on PhotoFun......

Jag har fastnat på diverse fotosidor och nu även diverse fotoprogram och vipps så har det gått typ 4 timmar!!! Inte bra!! Får ställa in alarmet på mobilen eller nått när jag sätter mig och börjar glida in på dem. Jag har ännu inte satt mig ner och pysslat med bloggen men jag ska göra det. Jag har typ bara lagt ner 20 min på den än så länge.... bytte precis rubrik förresten men jag kommer nog att göra det typ 20 ggr till tills jag är nöjd :-) Jag funderade på vad jag ska skriva om på min lilla blogg men bestämde mig snabbt för att inte tänka på det mer utan bara köra på och se vad det blir av detta. Om inget annat blir det som en liten dagbok av mig själv, till mig själv, om mig själv och annat gott & blandat :-) Inte så illa det heller minsann!!
Nu ska jag smida vidare på mina planer för dagen.......

With Love
Balkanita

(låter lite porrigt kanske.... Balkanita....men det får göra det I like it :-)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar