26 april 2009

" Titta!! Ikea i München har en Svenne-shop!! "




Igår var vi München runt och jag var helt slut när jag kom hem...... Innan vi åkte hem stannade vi till på Ikea och handlade lite. När vi kom till kassorna såg jag "Svensk-shoppen" :-O De hade allt från Abbas inlagda sill till Marabou choklad och Wasa knäckisar. Jag var som ett barn på julafton :-))) Jag handlade allt jag var sugen på och fick betala därefter men skit samma det är värt vartenda öre... cent menar jag. Jag köpte bla fäderdryck samt lingondricka, kalles randiga kaviar och salta sillar och Ahlgrens bilar. Det är rätt kul att se förpackningarna på engelska :-))) Alltså man inser inte hur svensk man är ända in i benmärgen föränn man flyttar från landet och hur mycket bla Kalles kaviar betyder hahahaha. Tacka Gud för Ikeas Svenne-shop!! " awww titta dajmtårta!!! " " ...och Lingondricka !!! " " titta svenskt godis!! (by the way det bästa godiset i hela världen!!!) Härlig avslutning på en lång dag.
With Love
Balkanita a.k.a Svenskanita :-)))

2 kommentarer:

  1. *S* Känner igen det...
    När vi är i Spanien så är IKEA guld värt!!

    SvaraRadera
  2. Eller hur?! Sååå jävla dajligt :-)))

    SvaraRadera