30 oktober 2009

Happy Halloween !!!


Sitter just nu och äter "frukost", rostmackor med ost och aprikosmarmelad och dricker Müllermilch med smak av American Brownie. Denna veckan har gått fort och det är äntligen fredag och Halloween helg muuuhaaahaa!! Här ska det ses massa skräckisar hela helgen osv, det ska bli en riktig myshelg. Tyskarna gillar halloween och går riktigt in för det, får ta en tripp ner till Marienplatz och se om det händer nått kul där imorgon. Någon halloween fest blir det dock inte detta året. Jag ser fram emot att lägenheten ska bli klar med golv och allt annat så jag kan inhandla lite nya möbler och göra det mysigt. Jag har aldrig tyckt om hösten men detta året gör jag det riktigt mycket. Så Happy Halloween allihopa !! Var rädda om er och se er för ute i höstmörkret , look over your shoulder ..... Buuuuuhhhhh!!!!! :)))

Halloween Pictures, Images and Photos
With Love
XoXo Balkanita

Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar