13 oktober 2009

I'm Back!

Jag har legat lågt med min blogg på senaste tiden men har bestämt mig för att det är dags att återuppta den. Hösten är här och man är inte ute lika mycket så det är perfekt att lägga lite tid på sin blogg. En sak som jag funderat över är att jag nog ska slänga in lite mer personiga inlägg även om jag håller mig till style and life. Nåja vi får väl se hur det utvecklar sig. Mitt liv just nu är väldigt upp och ner , det känns som att man sitter i en av bergochdalbanorna på Liseberg och skriker aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh!!! Det är ett sådant skrik som är fyllt av dels upprymdhet men på samma gång rädsla.Det är liksom skratt och skrik på samma gång. Man klamrar sig fast och håller i sig utav bara den för att inte " ramla av " men önskar ibland att man bara kunde släppa taget och hålla händerna uppsträckta och bara vara fri.




Jag saknar min familj enormt mycket just nu så även mina vänner. Man hamnar liksom i dessa små fickor av nedstämdhet och längtan. En mammas kram är det bästa som finns i världen, min soulfood. Just nu svälter jag på den fronten. På tal om mat så är det så dags att laga kvällsmat... Tortellini och vitlöksbaguett. Mums!

With Love
XoXo Balkanita

Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar