15 oktober 2009

Hösten hoppar vi över och kastar oss rakt in i vintern!

Det snöar idag igen och det är kallt som fanken!!! Jag ska skaffa mig en rysk pälsmössa och en ny vinerjacka. Mango-kappan jag köpte förra vintern är redan framme men den vill jag inte använda varje dag. Jag vill ha en mysig vinterjacka och tänkte gå på jakt i helgen. Balkongsmöblerna ska ner i källaren också. Jag har sett en jätte mysig stor lykta i blomsteraffären som jag ska ha på balkongen och jag har redan bestämt mig för att årets julgran så småningom ska stå på balkongen. :) Där finns strömuttag och balkongen är riktigt stor så det kommer att bli fint och mysigt. Nästa helg ska vi förhoppningsvis lägga nytt golv i hallen och vardagsrummet eftersom jag är riktigt trött på denna heltäckningsmattan som finns i hela lägenheten ( förrutom i köket och badrummet ) Visst det är jätte mysigt för fötterna men mindre mysig att göra ren. Perfekt tid att göra lite förrändringar hemma man ska ju trots allt tillbringa mycket tid hemma nu och 4 månader framöver. Jag tror att det kommer att bli en riktigt rå vinter detta året. Brrrrrrr!!


With Love
XoXo Balkanita

Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar